Ideja za osnivanjem Poliklinike rodila se spontano, sa jedne strane kao potreba da se na zahtev naših pacijenata pruži što više zdravstvenih usluga na jednom mestu i sa druge strane kao želja da se na drugačiji način, sa poverenjem i iskustvom približimo našim pacijentima i pomognemo im onda kada im je lekarska pomoć potrebna.
Često, sa pravom nezadovoljni zdravstvenom uslugom koju su dobili u ustanovama državnog zdravstva, pacijenti uvek znaju da definišu problem, da kažu šta im najviše smeta, a spisak je poduži…dugo čekanje u redu za lekarski pregled, brz i često površan pregled bez mnogo zadržavanja na iznetim problemima, po nekad ne odgovarajuća terapija, formalne kontrole… Poseban problem nastaje kada lekar proceni da pacijenta treba da pošalje na specijalistički pregled u drugu ustanovu. Lekarski uputi, zakazivanje pregleda, po nekad sa rokom čekanja i više nedelja ili čak meseci..
Imajući u vidu realno stanje stvari danas u Zdravstvu, nije nam bio veliki problem da postavimo prioritete kada je u pitanju zdravstveni problem našeg pacijenta ili bilo koga ko nam se obrati za pomoć. Želja nam je bila da istrajemo u naporu da pacijentu povratimo poverenje u lekara koje je u dobroj meri poljuljano (čast onima na koje se ova priča ne odnosi), da u prvom kontaktu, često tokom telefonskog razgovora, a i kasnije, pokažemo strpljenje i da razumemo problem koji nam iznosi, da na prikladan način pokušamo da njegovu napetost i zabrinutost smanjimo, da na pristupačan način objasnimo nakon sagledavanja problema i dijagnostike o čemu je reč, kako se bolest leči, koliko dugo će to trajati i kakva je prognoza bolesti ili, što je najveća radost za lekara, saopštiti pacijentu da je njegova zabrinutost bila izlišna i da je u osnovi zdrav.
Uvek u želji da napravimo još jedan korak bliže pacijentu, u našoj Poliklinici je već duže vreme praksa da se konsultacije sa željenim doktorom obavljaju preko telefona. Bilo da su u pitanju “stari” pacijenti koji imaju želju da provere terapiju sa doktorom ili da mu iznesu nove detalje oko svoje bolesti bilo potencijalni pacijenti koje zanima kome da se obrate za svoj zdravstveni problem. Primetili smo da je ovaj način komunikacije jako lepo prihvaćen kod naših pacijenata i da ga rado koriste. Mislimo da ovakva komunikacija dodatno učvršćuje naše poverenje kod pacijenata i daje im slobodu da nam se nesmetano obrate.